Blogbejegyzések 

Nyelvészeti írások az olvasási (és írás-) nehézségekről: tudományosan, de érthetően.

Beszámolók az integratív foglalkozásokon tapasztalt eredményekről.

Hírek, aktualitások.

Tegnap délután ismét "szögre akasztottuk" a balettcipőket egy nyári szünidő erejéig. Az idei évzáró előadásunkon a júniusi melegbe egy kis decemberi frissességet varázsoltunk: a balettozó betűk ugyanis A diótörő történetét mutatták be az érdeklődő közönségnek, immár szokás szerint a Városmajori Művelődési Házban.

Egy új lehetőséggel bővült az Integratív Diszlexia-terápia kínálati palettája: a tízujjas gépírás technikájával immár saját időbeosztással is módotokban áll megismerkedni, videóanyagok önálló feldolgozása formájában. Ebben a bejegyzésben azt szeretném bemutatni, mi a különbség az online kontaktos fejlesztő foglalkozásaim és az önálló videós tanulás...

Ezeket a bejegyzéseimet a facebook-oldalamon olvashatjátok, követhetitek. Célom, hogy a lehető legtermészetesebb módon, lehetőleg ingyen és bérmentve, továbbá örömmel, jó hangulatban tudjatok otthon segíteni gyermekeiteknek az olvasástanulásban (és az olvasási készség fejlesztésében)! Kövessétek az írásaimat! 😉

Nagyon sok szülő kezdi úgy a problémafelvetését, amikor az olvasási nehézséggel küzdő gyermekével hozzám fordul, hogy nekik azt mondták, hogy "Pistikének", "Julikának"… részképességzavara van. A gyerekek közül pedig nem egy megkérdezi, hogy akkor ő beteg-e. Felnőtt-gyerek egyaránt rémülten és összezavarodottan ül előttem, aggódnak, szoronganak....

Nagyon megtisztelő számomra, hogy csaknem 200-an érdeklődtek az alsó tagozatos gyermekek számára kidolgozott integratív programom iránt!